ЮНІСЕФ спільно з Державною службою надзвичайних ситуацій, Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Нацполіцією підготували серію освітніх відео з песиком Патроном про ризики тих вибухонебезпечних предметів, які можна зустріти на території України, де велись бойові дії.

Пам'ятайте головне правило — побачили підозрілий предмет: Не підходь! Не чіпай! Телефонуй 101!

- Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами

Підтримка батьків та дітей під час війни.

- Як говорити з дитиною про війну?

- Діти та війна: поради дорослим.

- Матеріали для педагогів та батьків щодо психолого - педагогічного супроводу дітей під час війни.

Пам’ятка для батьків "Як забезпечувати якість освіти дитини в умовах воєнного стану"

Шановні батьки та діти! Нагадуємо, що у вільному доступі розміщено навчальні посібники у вигляді коміксів для дітей «Мінна безпека не без ПЕКа» та «Безпечний Пекосвіт». Видання сприяють запам’ятовуванню школярам зовнішнього вигляду небезпечних об’єктів та їхніх ознак, навчають правил поведінки в небезпечних ситуаціях, містять цінні поради та інформаційні плакати, що допоможуть краще запам’ятати та засвоїти алгоритм дій, змоделювати поведінку в разі виникнення небезпечної ситуації, пов’язаної з мінами та вибухонебезпечними предметами. У книгах наведені QR-посилання, за допомогою яких учні можуть перевірити свої знання або переглянути корисні відео. Інтерактивність цієї книжки допоможе дітям в ігровій формі легше засвоїти матеріал. Пам'ятайте! Дотримання правил поведінки в небезпечних ситуаціях може зберегти життя!«Мінна безпека не без ПЕКа»та«Безпечний Пекосвіт».

ЮНІСЕФ разом із Міністерством освіти й науки України запустилидитячий онлайн-садок НУМОз розвивальними відеозаняттями для дітей 3–6 років.

Випуски доступні на YouTube-каналах МОН та ЮНІСЕФі на платформі MEGOGO.Ініціатива допоможе батькам зайняти дитину пізнавальними та розвивальними активностями і, наскільки це можливо, відволікти від війни.

Міністерство освіти і науки України доповнило перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування двома каналами YouTube.Канал «Цікава наука» буде корисним для допитливих малюків старшого віку. На каналі розміщено безліч науково-популярних та освітніх відео на різні наукові теми з фізики, астрономії, біології, географії та математики.

Канал «Книга-мандрівка. Україна»– перший український мультсеріал, заснований на реальних подіях і нереальних пригодах. Героями мультика є відомі на весь світ українці, об'єкти та події.

***

Державна служба з надзвичайних ситуацій випустила серію мультфільмів «Дитяча абетка безпеки», які допомагають пояснити дітям, як поводитись у різних ситуаціях під час війни. Працівники ДСНС підготували для маленьких українців мультик про правила поведінки у разі сирени тривоги "Дитяча абетка безпеки. Що робити, коли лунає сирена?" У віршовій формі малечу закликають зберігати спокій та проговорюють різні сценарії поведінки, залежно від того, де дитину застав сигнал повітряної тривоги.https://drive.google.com/file/d/1hl7qbm4kztK9Jk4l-DPWtisbvTI5XLuu/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1wImCH33FFWNLbFhyL9u2_vJEW9KMLYqa/view?usp=sharing

Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку:

Ігрова

Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.

Трудова

У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей.

У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.

Художньо-продуктивна

У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.

(За матеріалами сайту МОН)

Примірний алгоритм дій населення за сигналами оповіщення цивільного захисту «Увага всім» та «Повітряна тривога»

Державна служба України з надзвичайних ситуацій з метою підвищення рівня обізнаності населення щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру розробила примірний алгоритм дій населення за сигналами оповіщення цивільного захисту «Увага всім» та «Повітряна тривога».

Крім того, ДСНС проведено роботу з розроблення іншої актуальної інформації, що може бути використана населенням під час війни:

-брошура «У разі надзвичайної ситуації або війни»;

-рекомендації щодо дій населення в умовах надзвичайної ситуацій воєнного характеру;

-інформація про організацію укриття населення під час надзвичайних ситуацій у фонді захисних споруд цивільного захисту;

ЮНІСЕФ ЗАПУСКАЄ МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ

/Files/photogallery/62f0e134e8d78371712143.jpg

Новий застосунок «НУМО розвивальні ігри» містить ігри, малюнки, завдання та цікаві історії для дітей віком 3–6 років.

«НУМО розвивальні ігри» – безкоштовний додаток українською мовою із різноманітними інтерактивними іграми для дошкільнят, зокрема із завданнями для вивчення мови та математики, розвитку логіки, творчості та інших важливих навичок.

Ігри в застосунку поділені на категорії:

  • за віком (до 3 років, 3–4 роки, 4–5 років, 5–6 років);
  • за складністю (йдеться про різноманітні тематичні рівні для кожної вікової категорії);
  • за форматом (завдання, ігри, малюнки та цікаві історії, які допоможуть збагатити знання та розвинути важливі навички дитини).

Додаток «НУМО розвивальні ігри» такожможе працювати офлайн. Для цього його потрібно завантажити та пройти коротку реєстрацію, аби надалі користуватися без під‘єднання до мережі. Це важливо, адже в теперішніх умовах родини проводять багато часу у сховищах, дорозі чи намагаються адаптуватися до нового місця, де не завжди є доступний інтернет.

Завантажити застосунок«НУМО розвивальні ігри» можна в AppStore та Play Market.

Додаток«НУМО розвивальні ігри»створений експертами ЮНІСЕФ Україна та ЮНІСЕФ Чорногорія у співпраці з Міністерством освіти Чорногорії та компанією «SoftServe» у межах благодійної платформи «Open Tech».

Нагадаємо, ЮНІСЕФ запускає індивідуальні психологічні консультації для дітей і батьків.

/Files/photogallery/dsns-ukraine.jpg

Шановні батьки!


Головне управління ДСНС України у Харківській області наголошує на важливості дотримання дітьми правил безпечної поведінки. Біда трапляється тоді, коли дітей залишають напризволяще, там, де на кожному кроці на них чатує небезпека. Легковажне поводження малечі з вогнем, газом, електричними приладами, невідомими предметами, незнання елементарних правил безпечної поведінки - першопричини сумних та трагічних наслідків. В умовах дистанційного навчання та в період канікул більшість дітей залишаються дома без нагляду батьків, тому рятувальники ДСНС звертаються до батьків з проханням подбати про безпеку своїх дітей, а саме:

1.Тримайте запальнички, сірники, вибухонебезпечні предмети та хімічні речовини в недоступних для дітей місцях;

2. Не залишайте дітей вдома самих, якщо вони не в змозі самостійно вирішити проблеми, які можуть виникнути;

3. Перевіряйте справність електромережі та не дозволяйте малолітнім дітям самостійно користуватись побутовими предметами;

4. Розкажіть дітям, що у разі виникнення пожежі або іншої надзвичайної ситуації терміново треба сповістити про це дорослих та службу порятунку за номерами “101” та “112”;

5. Слідкуйте за тим, щоб діти не відвідували самостійно водоймища, ліс, покинуті будівлі тощо;

6. Забороняйте дітям підбирати на вулиці незнайомі предмети — вони можуть бути небезпечними;

7. Нагадайте дітям, що у разі знаходження предмета схожого на боєприпас у жодному разі не чіпати його та терміново повідомте службу порятунку за телефоном “101” та “112” або поліцію за телефоном “102”.

Пам'ятайте, що життя наших дітей залежить тільки від нас самих!

Кiлькiсть переглядiв: 307