Міжнародний день театру

Започатковано його у 1961 році Міжнародним інститутом театру. Це не просто професійне свято майстрів сцени і всіх працівників театрів, це також свято мільйонів глядачів. Зазвичай у цей день розпочинають театральні фестивалі, організовують концерти, прем’єрні вистави тощо.

Розкрийте дітям історію створення театру, порівняйте цемистецтво удавні часи ісьогодні, пригадайте разом, якими бувають театри, чимвони відрізняються.

Розкажіть малятам, якготують театральну виставу (скільком фахівцям потрібно докласти зусиль, щобмипобачили яскраве дійство насцені), пронелегку працю акторів. Влаштуйте усадочку чишколі виставу, щобмалята відчули себе працівниками театру, навласному досвіді переконалися, наскільки цецікаво івідповідально, адже кожна вистава— командна робота.

Робота здітьми впродовж дня

  • Бесіда-міркування“Навіщо потрібні театри?”.
  • Діалог-дослідження“Якими бувають театри?”.

Театральні жанри длямалят

  • Діалог-дослідження“Хтостворює театральну виставу?”.
  • Бесіда“Залаштунками театру: щоденне життя балерин” (публікація “Танцювальний клас” ае-додатки—е-версія картини Едгара Дега “Танцювальний клас”,добірка картин “Замальовки зжиття танцівниць”).
  • Діалог-спогад“Чиммене вразив театр”: діти пригадують свої відвідини театру, діляться враженнями, розповідають, щоїмсподобалося найбільше тощо.
  • Діалог-порівняння“Чим театр відрізняється відкіно?”.
  • Читаннясценарію вистави “Птахоград”: діти слухають сценарій, вибирають длясебе ролі, домовляються, якими будуть декорації, добирають музику доспектаклю.
  • Образотворча діяльність“Створюємо ляльок-акторів длявистави” (публікація “Робимо пташок звовни, тіста йниток”: діти створюють ляльок-акторів, уявляють характери пташок, вибирають відповідні техніки образотворчості тощо.
  • Репетиціявистави “Птахо град”.
  • Образотворча діяльність“Готуємо афішу довистави”.
  • Бесіда“Правила длятеатралів” (публікація ужурналі “Джміль”та е-додаток до неї).
  • Влаштовуємопрем’єру вистави.
Кiлькiсть переглядiв: 29